A. Z. Güven And C. Tıraşoğlu, "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği," Turkish Studies Educational Science , vol.16, no.1, pp.331-345, 2022
Güven, A. Z. And Tıraşoğlu, C. 2022. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği. Turkish Studies Educational Science , vol.16, no.1 , 331-345.
Güven, A. Z., & Tıraşoğlu, C., (2022). Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği. Turkish Studies Educational Science , vol.16, no.1, 331-345.
Güven, AHMET, And Cengiz Tıraşoğlu. "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği," Turkish Studies Educational Science , vol.16, no.1, 331-345, 2022
Güven, AHMET Z. And Tıraşoğlu, Cengiz. "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği." Turkish Studies Educational Science , vol.16, no.1, pp.331-345, 2022
Güven, A. Z. And Tıraşoğlu, C. (2022) . "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği." Turkish Studies Educational Science , vol.16, no.1, pp.331-345.
@article{article, author={AHMET ZEKİ GÜVEN And author={Cengiz Tıraşoğlu}, title={Yabancılara Türkçe Öğretiminde Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Web 2.0 Araçları: Kahoot! Örneği}, journal={Turkish Studies Educational Science}, year=2022, pages={331-345} }