Atıf Formatları
Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DAĞYAR And M. DEMİREL, "Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.," 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, 2014

DAĞYAR, M. And DEMİREL, M. 2014. Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.. 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Gaziantep, Turkey).

DAĞYAR, M., & DEMİREL, M., (2014). Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması. . 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey

DAĞYAR, MİRAY, And MELEK DEMİREL. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.," 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 2014

DAĞYAR, MİRAY And DEMİREL, MELEK. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.." 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, 2014

DAĞYAR, M. And DEMİREL, M. (2014) . "Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.." 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MİRAY DAĞYAR And author={MELEK DEMİREL}, title={Probleme Dayalı Öğrenmenin Etkililiğine İlişkin Bir Meta-Analiz Çalışması.}, congress name={3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2014}}