Atıf Formatları
DİJİTAL OYUNLAR ARACILIĞIYLA REKLAMCILIK: ÜRÜN VE HİZMET SİMÜLASYONLARININ ÖTESİNE BAKMAK
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Aydoğan, "Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services," Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.58-71, 2021

Aydoğan, H. 2021. Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 58-71.

Aydoğan, H., (2021). Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.4, no.1, 58-71.

Aydoğan, HEDİYE. "Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services," Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.4, no.1, 58-71, 2021

Aydoğan, HEDİYE. "Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.58-71, 2021

Aydoğan, H. (2021) . "Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.58-71.

@article{article, author={HEDİYE AYDOĞAN}, title={Advertising Through Digital Games: Looking Beyond Simulations of Products and Services}, journal={Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi}, year=2021, pages={58-71} }