Atıf Formatları
Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. ÜNAL Et Al. , "Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu," Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.80, 2014

ÜNAL, Z. Et Al. 2014. Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu. Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , (İstanbul, Turkey), 80.

ÜNAL, Z., ASİLKAN, Ö., EKŞİLİ, N., & YARDIMCI, A., (2014). Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu . Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi (pp.80). İstanbul, Turkey

ÜNAL, ZEYNEP Et Al. "Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu," Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 2014

ÜNAL, ZEYNEP Et Al. "Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu." Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.80, 2014

ÜNAL, Z. Et Al. (2014) . "Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu." Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi , İstanbul, Turkey, p.80.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP ÜNAL Et Al. }, title={Sistem Analizi Yaklaşımıyla Konaklama İşletmelerinde Etkin Çağrı Merkezlerinin Kurulumu}, congress name={Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2014}, pages={80} }