M. A. BİRDANE, "türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022," In Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7 , Ankara: İKSAD, 2023, pp.47-76.
BİRDANE, M. A. türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022. 2023. In Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7 , İKSAD, Ankara, 47-76.
BİRDANE, M. A., (2023). türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022. Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7 (pp.47-76), Ankara: İKSAD.
BİRDANE, MEHMET. "türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022." In Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7 , 47-76. Ankara: İKSAD, 2023
BİRDANE, MEHMET A. . "türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022." Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7 , İKSAD, 2023, pp.47-76.
BİRDANE, M. A. (2023) "türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022", Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7 . Ankara: İKSAD.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET ALİ BİRDANE}, chaptertitle={türkiyede fijital pazarlama alanında yapılmış olan tezlerin sistematik derlemesi: 2017-2022}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Sistematik Derleme 7}, publisher={İKSAD}, city={Ankara},year={2023} }