D. ÇABUK, "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji," Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, pp.40-60, 2012
ÇABUK, D. 2012. Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji. Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5 , 40-60.
ÇABUK, D., (2012). Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji. Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, 40-60.
ÇABUK, DİDEM. "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji," Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, 40-60, 2012
ÇABUK, DİDEM. "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji." Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, pp.40-60, 2012
ÇABUK, D. (2012) . "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji." Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, pp.40-60.
@article{article, author={DİDEM ÇABUK}, title={Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji}, journal={Global Media Journal Turkish Edition}, year=2012, pages={40-60} }