Atıf Formatları
Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ÇABUK, "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji," Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, pp.40-60, 2012

ÇABUK, D. 2012. Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji. Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5 , 40-60.

ÇABUK, D., (2012). Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji. Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, 40-60.

ÇABUK, DİDEM. "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji," Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, 40-60, 2012

ÇABUK, DİDEM. "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji." Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, pp.40-60, 2012

ÇABUK, D. (2012) . "Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji." Global Media Journal Turkish Edition , vol.3, no.5, pp.40-60.

@article{article, author={DİDEM ÇABUK}, title={Cosmopolitan Reklamlarında Anlam Yapıları ve Ideoloji}, journal={Global Media Journal Turkish Edition}, year=2012, pages={40-60} }