Ç. KARAKAYA ŞATIR, "Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü," In Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere , Ankara: Nobel, 2011, pp.37-59.
KARAKAYA ŞATIR, Ç. Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü. 2011. In Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere , Nobel, Ankara, 37-59.
KARAKAYA ŞATIR, Ç., (2011). Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü. Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere (pp.37-59), Ankara: Nobel.
KARAKAYA ŞATIR, ÇİĞDEM. "Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü." In Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere , 37-59. Ankara: Nobel, 2011
KARAKAYA ŞATIR, ÇİĞDEM. "Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü." Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere , Nobel, 2011, pp.37-59.
KARAKAYA ŞATIR, Ç. (2011) "Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü", Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇİĞDEM KARAKAYA}, chaptertitle={Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü}, booktitle={ Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2011} }