Y. YILMAZ, "Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme," In Uluslararası Turizm İşletmeciliği , Ankara: Nobel Yayınevi, 2011, pp.223-236.
YILMAZ, Y. Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme. 2011. In Uluslararası Turizm İşletmeciliği , Nobel Yayınevi, Ankara, 223-236.
YILMAZ, Y., (2011). Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme. Uluslararası Turizm İşletmeciliği (pp.223-236), Ankara: Nobel Yayınevi.
YILMAZ, YILDIRIM. "Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme." In Uluslararası Turizm İşletmeciliği , 223-236. Ankara: Nobel Yayınevi, 2011
YILMAZ, YILDIRIM. "Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme." Uluslararası Turizm İşletmeciliği , Nobel Yayınevi, 2011, pp.223-236.
YILMAZ, Y. (2011) "Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme", Uluslararası Turizm İşletmeciliği . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={YILDIRIM YILMAZ}, chaptertitle={Dengeli Puan Kartı “Balanced Scorecard” ve Uluslararası Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Teorik Bir İnceleme}, booktitle={ Uluslararası Turizm İşletmeciliği}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2011} }