Atıf Formatları
Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TAŞKAYA, "Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı," Toplumbilim , no.24, pp.121-132, 2009

TAŞKAYA, M. 2009. Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı. Toplumbilim , no.24 , 121-132.

TAŞKAYA, M., (2009). Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı. Toplumbilim , no.24, 121-132.

TAŞKAYA, MERİH. "Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı," Toplumbilim , no.24, 121-132, 2009

TAŞKAYA, MERİH. "Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı." Toplumbilim , no.24, pp.121-132, 2009

TAŞKAYA, M. (2009) . "Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı." Toplumbilim , no.24, pp.121-132.

@article{article, author={MERİH TAŞKAYA}, title={Kitle İletişim Araçlarında Kadın Bedeninin Nesneleştirilmesi: Ürün ve Marka Fetişizminde Cinsellik Kullanımı}, journal={Toplumbilim}, year=2009, pages={121-132} }