Ö. Yeşiloğlu Et Al. , "AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, pp.309-320, 2017
Yeşiloğlu, Ö. Et Al. 2017. AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41 , 309-320.
Yeşiloğlu, Ö., Karaca, S., & Şimşek, Ö., (2017). AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, 309-320.
Yeşiloğlu, Özgür, SİBEL KARACA, And Önder Şimşek. "AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, 309-320, 2017
Yeşiloğlu, Özgür Et Al. "AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, pp.309-320, 2017
Yeşiloğlu, Ö. Karaca, S. And Şimşek, Ö. (2017) . "AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.41, no.41, pp.309-320.
@article{article, author={Özgür Yeşiloğlu Et Al. }, title={AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDEKİ BAŞARISINA ETKİSİ}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={309-320} }