M. AKINCI And H. ŞAHİN, "Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması," 5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022 , Eskişehir, Turkey, pp.1359, 2022
AKINCI, M. And ŞAHİN, H. 2022. Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması. 5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022 , (Eskişehir, Turkey), 1359.
AKINCI, M., & ŞAHİN, H., (2022). Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması . 5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022 (pp.1359). Eskişehir, Turkey
AKINCI, MUHAMMED, And HARUN ŞAHİN. "Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması," 5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022, Eskişehir, Turkey, 2022
AKINCI, MUHAMMED And ŞAHİN, HARUN. "Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması." 5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022 , Eskişehir, Turkey, pp.1359, 2022
AKINCI, M. And ŞAHİN, H. (2022) . "Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması." 5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022 , Eskişehir, Turkey, p.1359.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUHAMMED AKINCI And author={HARUN ŞAHİN}, title={Curriculum Literacy in Distance Education: A Curriculum Evaluation Research/Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması}, congress name={5. International Open & Distance Learning Conference-IODL 2022}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2022}, pages={1359} }