Atıf Formatları
Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. DOĞRUCAN, "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi," IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , vol.4, Niğde, Turkey, pp.151-160, 2017

DOĞRUCAN, A. 2017. Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , (Niğde, Turkey), 151-160.

DOĞRUCAN, A., (2017). Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi . IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu (pp.151-160). Niğde, Turkey

DOĞRUCAN, AYŞEGÜL. "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi," IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Niğde, Turkey, 2017

DOĞRUCAN, AYŞEGÜL. "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi." IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , Niğde, Turkey, pp.151-160, 2017

DOĞRUCAN, A. (2017) . "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi." IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , Niğde, Turkey, pp.151-160.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL DOĞRUCAN}, title={Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi}, congress name={IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2017}, pages={151-160} }