A. DOĞRUCAN, "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi," IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , vol.4, Niğde, Turkey, pp.151-160, 2017
DOĞRUCAN, A. 2017. Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , (Niğde, Turkey), 151-160.
DOĞRUCAN, A., (2017). Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi . IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu (pp.151-160). Niğde, Turkey
DOĞRUCAN, AYŞEGÜL. "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi," IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Niğde, Turkey, 2017
DOĞRUCAN, AYŞEGÜL. "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi." IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , Niğde, Turkey, pp.151-160, 2017
DOĞRUCAN, A. (2017) . "Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi." IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , Niğde, Turkey, pp.151-160.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL DOĞRUCAN}, title={Reklamlarda Kullanılan Kadın İmgesinin Türk Düşünce Geleneği Bağlamında Değerlendirilmesi}, congress name={IV. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2017}, pages={151-160} }