Atıf Formatları
Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. AKIŞ And B. KAYA, "Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi," e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik) , no.38, pp.58-68, 2018

AKIŞ, A. And KAYA, B. 2018. Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi. e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik) , no.38 , 58-68.

AKIŞ, A., & KAYA, B., (2018). Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi. e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik) , no.38, 58-68.

AKIŞ, AYHAN, And Baştürk KAYA. "Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi," e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik) , no.38, 58-68, 2018

AKIŞ, AYHAN And KAYA, Baştürk. "Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi." e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik) , no.38, pp.58-68, 2018

AKIŞ, A. And KAYA, B. (2018) . "Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi." e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik) , no.38, pp.58-68.

@article{article, author={AYHAN AKIŞ And author={Baştürk KAYA}, title={Coğrafya 4. Sınıf Öğrencilerinin “Kuraklık” Kavramıyla İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi}, journal={e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik)}, year=2018, pages={58-68} }