O. KİTAPCI, "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama," Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.111-120, 2008
KİTAPCI, O. 2008. Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama. Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31 , 111-120.
KİTAPCI, O., (2008). Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama. Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, 111-120.
KİTAPCI, OLGUN. "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama," Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, 111-120, 2008
KİTAPCI, OLGUN. "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama." Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.111-120, 2008
KİTAPCI, O. (2008) . "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama." Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.111-120.
@article{article, author={OLGUN KİTAPCI}, title={Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama}, journal={Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={111-120} }