Atıf Formatları
Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. KİTAPCI, "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama," Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.111-120, 2008

KİTAPCI, O. 2008. Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama. Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31 , 111-120.

KİTAPCI, O., (2008). Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama. Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, 111-120.

KİTAPCI, OLGUN. "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama," Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, 111-120, 2008

KİTAPCI, OLGUN. "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama." Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.111-120, 2008

KİTAPCI, O. (2008) . "Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama." Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, pp.111-120.

@article{article, author={OLGUN KİTAPCI}, title={Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Sivas İlinde Bir Uygulama}, journal={Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={111-120} }