Atıf Formatları
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. yüzükırmızı Et Al. , "TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ," 7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016) , pp.1087-1103, 2016

yüzükırmızı, M. Et Al. 2016. TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ. 7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016) , 1087-1103.

yüzükırmızı, M., YARAŞ, E., & Yeniçeri, T., (2016). TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ . 7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016) (pp.1087-1103).

yüzükırmızı, MUSTAFA, EYYUP YARAŞ, And Tülay Yeniçeri. "TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ," 7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016), 2016

yüzükırmızı, MUSTAFA Et Al. "TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ." 7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016) , pp.1087-1103, 2016

yüzükırmızı, M. YARAŞ, E. And Yeniçeri, T. (2016) . "TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ." 7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016) , pp.1087-1103.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA yüzükırmızı Et Al. }, title={TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ}, congress name={7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016)}, city={}, country={}, year={2016}, pages={1087-1103} }