Y. ÇELİK, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı," In Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar , İstanbul: Nobel Yayınevi, 2016, pp.59-84.
ÇELİK, Y. Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı. 2016. In Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar , Nobel Yayınevi, İstanbul, 59-84.
ÇELİK, Y., (2016). Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı. Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar (pp.59-84), İstanbul: Nobel Yayınevi.
ÇELİK, YEŞİM. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı." In Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar , 59-84. İstanbul: Nobel Yayınevi, 2016
ÇELİK, YEŞİM. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı." Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar , Nobel Yayınevi, 2016, pp.59-84.
ÇELİK, Y. (2016) "Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı", Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar . İstanbul: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={YEŞİM ÇELİK}, chaptertitle={Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı}, booktitle={ Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={İstanbul},year={2016} }