Atıf Formatları
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. KARAKAYA Et Al. , "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları," Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.373-382, 2007

KARAKAYA, Ç. Et Al. 2007. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , (İstanbul, Turkey), 373-382.

KARAKAYA, Ç., ERENDAĞ SÜMER, F., İCİL TUNCER, A., & AKSOY, S., (2007). Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları . Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi (pp.373-382). İstanbul, Turkey

KARAKAYA, ÇİĞDEM Et Al. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları," Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 2007

KARAKAYA, ÇİĞDEM Et Al. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları." Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.373-382, 2007

KARAKAYA, Ç. Et Al. (2007) . "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları." Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.373-382.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇİĞDEM KARAKAYA Et Al. }, title={Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları}, congress name={Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2007}, pages={373-382} }