E. İÇİGEN, "Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım," In Kalite Üzerine , Ankara: Nobel, 2012, pp.15-32.
İÇİGEN, E. Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım. 2012. In Kalite Üzerine , Nobel, Ankara, 15-32.
İÇİGEN, E., (2012). Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım. Kalite Üzerine (pp.15-32), Ankara: Nobel.
İÇİGEN, EBRU. "Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım." In Kalite Üzerine , 15-32. Ankara: Nobel, 2012
İÇİGEN, EBRU. "Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım." Kalite Üzerine , Nobel, 2012, pp.15-32.
İÇİGEN, E. (2012) "Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım", Kalite Üzerine . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={EBRU İÇİGEN}, chaptertitle={Hizmet Kalitesi Kavramına Turizm İşletmeleri Açısından Genel Bir Yaklaşım}, booktitle={ Kalite Üzerine}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2012} }