G. Adalı, "Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri ," In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 , Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 2023, pp.705-717.
Adalı, G. Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri . 2023. In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 , Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, 705-717.
Adalı, G., (2023). Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri . Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 (pp.705-717), Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları.
Adalı, GÜLTEN. "Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri ." In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 , 705-717. Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 2023
Adalı, GÜLTEN. "Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri ." Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 , Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 2023, pp.705-717.
Adalı, G. (2023) "Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri ", Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 . Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLTEN ADALI}, chaptertitle={Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri }, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 }, publisher={Bilgin Kültür Sanat Yayınları}, city={Ankara},year={2023} }