Atıf Formatları
Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. ÖZKARA, "Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi," Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi , vol.23, pp.22-235, 2014

ÖZKARA, Y. 2014. Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi. Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi , vol.23 , 22-235.

ÖZKARA, Y., (2014). Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi. Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi , vol.23, 22-235.

ÖZKARA, YASİN. "Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi," Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi , vol.23, 22-235, 2014

ÖZKARA, YASİN. "Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi." Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi , vol.23, pp.22-235, 2014

ÖZKARA, Y. (2014) . "Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi." Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi , vol.23, pp.22-235.

@article{article, author={YASİN ÖZKARA}, title={Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi}, journal={Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi}, year=2014, pages={22-235} }