H. AYDOĞAN, "KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”," Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1, pp.106-113, 2017
AYDOĞAN, H. 2017. KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”. Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1 , 106-113.
AYDOĞAN, H., (2017). KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”. Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1, 106-113.
AYDOĞAN, HEDİYE. "KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”," Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1, 106-113, 2017
AYDOĞAN, HEDİYE. "KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”." Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1, pp.106-113, 2017
AYDOĞAN, H. (2017) . "KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”." Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.1, pp.106-113.
@article{article, author={HEDİYE AYDOĞAN}, title={KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”}, journal={Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={106-113} }