L. YAYLAGÜL, "Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği," In Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013, pp.111-132.
YAYLAGÜL, L. Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği. 2013. In Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 111-132.
YAYLAGÜL, L., (2013). Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği. Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği (pp.111-132), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
YAYLAGÜL, LEVENT. "Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği." In Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği , 111-132. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013
YAYLAGÜL, LEVENT. "Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği." Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013, pp.111-132.
YAYLAGÜL, L. (2013) "Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği", Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={LEVENT YAYLAGÜL}, chaptertitle={Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği}, booktitle={ Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2013} }