"Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma," Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.21-46, 2019
2019. Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma. Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 21-46.
(2019). Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma. Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 21-46.
. "Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma," Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 21-46, 2019
"Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma." Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.21-46, 2019
(2019) . "Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma." Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.21-46.
@article{article, title={Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma}, journal={Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={21-46} }