A. AYHAN And S. Saral Güneş, "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.67-85, 2018
AYHAN, A. And Saral Güneş, S. 2018. Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46 , 67-85.
AYHAN, A., & Saral Güneş, S., (2018). Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, 67-85.
AYHAN, AHMET, And SELDA Saral Güneş. "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, 67-85, 2018
AYHAN, AHMET And Saral Güneş, SELDA S. . "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.67-85, 2018
AYHAN, A. And Saral Güneş, S. (2018) . "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.67-85.
@article{article, author={AHMET AYHAN And author={SELDA Saral Güneş}, title={Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2018, pages={67-85} }