M. ORAL Et Al. , "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample)," Journal of Business Research - Turk , vol.8, no.1, pp.308, 2016
ORAL, M. Et Al. 2016. Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample). Journal of Business Research - Turk , vol.8, no.1 , 308.
ORAL, M., AKAY, A. Ş., AKPINAR, M. G., & GÜL, M., (2016). Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample). Journal of Business Research - Turk , vol.8, no.1, 308.
ORAL, MÜKERREM Et Al. "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample)," Journal of Business Research - Turk , vol.8, no.1, 308, 2016
ORAL, MÜKERREM Et Al. "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample)." Journal of Business Research - Turk , vol.8, no.1, pp.308, 2016
ORAL, M. Et Al. (2016) . "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample)." Journal of Business Research - Turk , vol.8, no.1, p.308.
@article{article, author={MÜKERREM ORAL Et Al. }, title={Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği (Determining The Consumers Level Of Response To Tag Lines Developed To Promote Fruit Juice Consumption: Antalya Province Sample)}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2016, pages={308} }