Atıf Formatları
Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Kayasandık, "Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi," Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.5, no.1, pp.126-138, 2022

Kayasandık, E. 2022. Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi. Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.5, no.1 , 126-138.

Kayasandık, E., (2022). Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi. Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.5, no.1, 126-138.

Kayasandık, EMRE. "Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi," Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.5, no.1, 126-138, 2022

Kayasandık, EMRE. "Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi." Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.5, no.1, pp.126-138, 2022

Kayasandık, E. (2022) . "Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi." Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.5, no.1, pp.126-138.

@article{article, author={EMRE KAYASANDIK}, title={Ana Dili Arapça Olan Öğrenicilerin Türkçe Yazma Etkinliklerinde Yaptıkları Söz Dizimi Hatalarında Aracı Dil Etkisinin İncelenmesi}, journal={Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi}, year=2022, pages={126-138} }