Atıf Formatları
OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Alptekin And N. SÖNMEZ, "OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ," 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.124, 2012

Alptekin, S. And SÖNMEZ, N. 2012. OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ. 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Trabzon, Turkey), 124.

Alptekin, S., & SÖNMEZ, N., (2012). OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ . 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (pp.124). Trabzon, Turkey

Alptekin, Serpil, And NESRİN SÖNMEZ. "OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ," 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 2012

Alptekin, Serpil And SÖNMEZ, NESRİN. "OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ." 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.124, 2012

Alptekin, S. And SÖNMEZ, N. (2012) . "OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ." 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Turkey, p.124.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Serpil Alptekin And author={NESRİN SÖNMEZ}, title={OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM PROGRAMININ PROGRAM ÖĞELERİ BAKIMINDAN UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ}, congress name={22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2012}, pages={124} }