F. Yiğit Açıkgöz, "Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği," 13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Turkey, pp.15-16, 2024
Yiğit Açıkgöz, F. 2024. Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği. 13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (Ankara, Turkey), 15-16.
Yiğit Açıkgöz, F., (2024). Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği . 13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.15-16). Ankara, Turkey
Yiğit Açıkgöz, FATMA. "Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği," 13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 2024
Yiğit Açıkgöz, FATMA Y. . "Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği." 13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Turkey, pp.15-16, 2024
Yiğit Açıkgöz, F. (2024) . "Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği." 13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Turkey, pp.15-16.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA YİĞİT AÇIKGÖZ}, title={Kampanyaların Kurumsal İtibarının Duygu Analizi İle Tespit Edilmesi: Gratis Örneği}, congress name={13. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal, Beşeri, İdari Ve Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2024}, pages={15-16} }