Atıf Formatları
Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜRPINAR Et Al. , "Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi," Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , Antalya, Turkey, pp.67, 2011

GÜRPINAR, E. Et Al. 2011. Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi. Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , (Antalya, Turkey), 67.

GÜRPINAR, E., Batı, H., & tetik, C., (2011). Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi . Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, (pp.67). Antalya, Turkey

GÜRPINAR, EROL, Hilal Batı, And Cihat tetik. "Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi," Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Turkey, 2011

GÜRPINAR, EROL Et Al. "Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi." Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , Antalya, Turkey, pp.67, 2011

GÜRPINAR, E. Batı, H. And tetik, C. (2011) . "Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi." Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , Antalya, Turkey, p.67.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EROL GÜRPINAR Et Al. }, title={Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi}, congress name={Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2011}, pages={67} }