M. CANBULAT, "Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach)," International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, pp.161-173, 2017
CANBULAT, M. 2017. Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach). International Journal of Language Academy , vol.5, no.1 , 161-173.
CANBULAT, M., (2017). Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach). International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, 161-173.
CANBULAT, MEHMET. "Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach)," International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, 161-173, 2017
CANBULAT, MEHMET. "Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach)." International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, pp.161-173, 2017
CANBULAT, M. (2017) . "Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach)." International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, pp.161-173.
@article{article, author={MEHMET CANBULAT}, title={Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi (Investiagation of Turkish Teacher Candidates' Opinions about Youth Language by Sociolinguistics Approach)}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={161-173} }