Atıf Formatları
Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KOĞAR And A. Sayın, "Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi," 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Bolu, Turkey, pp.31, 2012

KOĞAR, H. And Sayın, A. 2012. Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi. 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (Bolu, Turkey), 31.

KOĞAR, H., & Sayın, A., (2012). Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi . 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (pp.31). Bolu, Turkey

KOĞAR, HAKAN, And Ayfer Sayın. "Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi," 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Bolu, Turkey, 2012

KOĞAR, HAKAN And Sayın, Ayfer. "Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi." 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Bolu, Turkey, pp.31, 2012

KOĞAR, H. And Sayın, A. (2012) . "Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi." 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Bolu, Turkey, p.31.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN KOĞAR And author={Ayfer Sayın}, title={Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi}, congress name={3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi}, city={Bolu}, country={Turkey}, year={2012}, pages={31} }