O. KİTAPCI, "Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama," 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Manisa, Turkey, pp.100-110, 2009
KİTAPCI, O. 2009. Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama. 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi , (Manisa, Turkey), 100-110.
KİTAPCI, O., (2009). Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama . 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi (pp.100-110). Manisa, Turkey
KİTAPCI, OLGUN. "Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama," 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Turkey, 2009
KİTAPCI, OLGUN. "Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama." 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Manisa, Turkey, pp.100-110, 2009
KİTAPCI, O. (2009) . "Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama." 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Manisa, Turkey, pp.100-110.
@conferencepaper{conferencepaper, author={OLGUN KİTAPCI}, title={Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama}, congress name={8. Anadolu İşletmecilik Kongresi}, city={Manisa}, country={Turkey}, year={2009}, pages={100-110} }