S. ŞENDAĞ Et Al. , "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, pp.94-122, 2017
ŞENDAĞ, S. Et Al. 2017. Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2 , 94-122.
ŞENDAĞ, S., GEDİK, N., CANER, M., & TOKER, S., (2017). Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, 94-122.
ŞENDAĞ, SERKAN Et Al. "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, 94-122, 2017
ŞENDAĞ, SERKAN Et Al. "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, pp.94-122, 2017
ŞENDAĞ, S. Et Al. (2017) . "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, pp.94-122.
@article{article, author={SERKAN ŞENDAĞ Et Al. }, title={Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2017, pages={94-122} }