T. SEPETCİ, "Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği," Intermedia , no.2, pp.222-234, 2015
SEPETCİ, T. 2015. Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği. Intermedia , no.2 , 222-234.
SEPETCİ, T., (2015). Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği. Intermedia , no.2, 222-234.
SEPETCİ, TÜLİN. "Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği," Intermedia , no.2, 222-234, 2015
SEPETCİ, TÜLİN. "Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği." Intermedia , no.2, pp.222-234, 2015
SEPETCİ, T. (2015) . "Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği." Intermedia , no.2, pp.222-234.
@article{article, author={TÜLİN SEPETCİ}, title={Bir Kavram ve Meslek Olarak Halkla İlişkileri Eleştirel Ekonomi Perspektiften Analiz Etmenin Gerekliliği}, journal={Intermedia}, year=2015, pages={222-234} }