Atıf Formatları
Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Çetinkaya Et Al. , "Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi," International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, pp.88-98, 2014

Çetinkaya, G. Et Al. 2014. Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. International Journal of Language Academy , vol.2, no.3 , 88-98.

Çetinkaya, G., Ülper, H., & BAYAT, N., (2014). Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, 88-98.

Çetinkaya, Gökhan, Hakan Ülper, And NİHAT BAYAT. "Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi," International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, 88-98, 2014

Çetinkaya, Gökhan Et Al. "Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi." International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, pp.88-98, 2014

Çetinkaya, G. Ülper, H. And BAYAT, N. (2014) . "Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi." International Journal of Language Academy , vol.2, no.3, pp.88-98.

@article{article, author={Gökhan Çetinkaya Et Al. }, title={Bağlayıcı testinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bağlayıcı bilgisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2014, pages={88-98} }