Atıf Formatları
Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜRPINAR Et Al. , "Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi," Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , Antalya, Turkey, pp.69, 2011

GÜRPINAR, E. Et Al. 2011. Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi. Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , (Antalya, Turkey), 69.

GÜRPINAR, E., Tetik, C., ALİMOĞLU, M. K., & Akdoğan, I., (2011). Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi . Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, (pp.69). Antalya, Turkey

GÜRPINAR, EROL Et Al. "Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi," Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Turkey, 2011

GÜRPINAR, EROL Et Al. "Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi." Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , Antalya, Turkey, pp.69, 2011

GÜRPINAR, E. Et Al. (2011) . "Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi." Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, , Antalya, Turkey, p.69.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EROL GÜRPINAR Et Al. }, title={Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi}, congress name={Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2011}, pages={69} }