Atıf Formatları
Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ARAT, "Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma)," 2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.142-146, 2019

ARAT, T. 2019. Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma). 2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS , (Antalya, Turkey), 142-146.

ARAT, T., (2019). Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma) . 2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS (pp.142-146). Antalya, Turkey

ARAT, TUGAY. "Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma)," 2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS, Antalya, Turkey, 2019

ARAT, TUGAY. "Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma)." 2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.142-146, 2019

ARAT, T. (2019) . "Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma)." 2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.142-146.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TUGAY ARAT}, title={Sosyal Medyanın Reklam Amaçlı Kullanımı (Helal Konsepli Otellerde Bir Araştırma)}, congress name={2nd INTERNATIONAL HALAL TOURISM CONGRESS}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={142-146} }