Atıf Formatları
İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. UYGUN Et Al. , "İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi," XV. Eğitim Bilimleri Kongresi , Muğla, Turkey, pp.1-12, 2006

UYGUN, S. Et Al. 2006. İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi. XV. Eğitim Bilimleri Kongresi , (Muğla, Turkey), 1-12.

UYGUN, S., Genç, S. Z., & Damğa, S., (2006). İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi . XV. Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.1-12). Muğla, Turkey

UYGUN, SELÇUK, Salih Zeki Genç, And Selin Damğa. "İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi," XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Turkey, 2006

UYGUN, SELÇUK Et Al. "İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi." XV. Eğitim Bilimleri Kongresi , Muğla, Turkey, pp.1-12, 2006

UYGUN, S. Genç, S. Z. And Damğa, S. (2006) . "İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi." XV. Eğitim Bilimleri Kongresi , Muğla, Turkey, pp.1-12.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SELÇUK UYGUN Et Al. }, title={İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Yeni Öğretim Programının Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi}, congress name={XV. Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2006}, pages={1-12} }