Atıf Formatları
Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. KAYAN, "Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri," sosyolojik bağlam , vol.5, no.3, pp.421-445, 2024

KAYAN, F. 2024. Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri. sosyolojik bağlam , vol.5, no.3 , 421-445.

KAYAN, F., (2024). Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri. sosyolojik bağlam , vol.5, no.3, 421-445.

KAYAN, FAHRETTİN. "Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri," sosyolojik bağlam , vol.5, no.3, 421-445, 2024

KAYAN, FAHRETTİN. "Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri." sosyolojik bağlam , vol.5, no.3, pp.421-445, 2024

KAYAN, F. (2024) . "Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri." sosyolojik bağlam , vol.5, no.3, pp.421-445.

@article{article, author={FAHRETTİN KAYAN}, title={Sosyal Medyada Pazarlama Stratejileri ve Influencer’ların Tüketici Davranışlarına Etkileri}, journal={sosyolojik bağlam}, year=2024, pages={421-445} }