F. Yiğit Açıkgöz, "DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.159, pp.226-236, 2024
Yiğit Açıkgöz, F. 2024. DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.159 , 226-236.
Yiğit Açıkgöz, F., (2024). DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.159, 226-236.
Yiğit Açıkgöz, FATMA. "DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.159, 226-236, 2024
Yiğit Açıkgöz, FATMA Y. . "DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.159, pp.226-236, 2024
Yiğit Açıkgöz, F. (2024) . "DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.159, pp.226-236.
@article{article, author={FATMA YİĞİT AÇIKGÖZ}, title={DİJİTAL MEDYADA MARKA ALGISI: SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMLERİNİN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2024, pages={226-236} }