Atıf Formatları
Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Aydoğan, "Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”," Journal of Yasar University , vol.13, no.50, pp.210-231, 2018

Aydoğan, H. 2018. Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”. Journal of Yasar University , vol.13, no.50 , 210-231.

Aydoğan, H., (2018). Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”. Journal of Yasar University , vol.13, no.50, 210-231.

Aydoğan, HEDİYE. "Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”," Journal of Yasar University , vol.13, no.50, 210-231, 2018

Aydoğan, HEDİYE. "Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”." Journal of Yasar University , vol.13, no.50, pp.210-231, 2018

Aydoğan, H. (2018) . "Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”." Journal of Yasar University , vol.13, no.50, pp.210-231.

@article{article, author={HEDİYE AYDOĞAN}, title={Sosyal Reklamlarda Korku Çekiciliği: “İhlalsiz Trafik”}, journal={Journal of Yasar University}, year=2018, pages={210-231} }