Atıf Formatları
Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. AKINCI And E. ATILGAN, "Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği," Akdeniz İİBF Dergisi , vol.5, no.9, pp.1-17, 2005

AKINCI, S. And ATILGAN, E. 2005. Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği. Akdeniz İİBF Dergisi , vol.5, no.9 , 1-17.

AKINCI, S., & ATILGAN, E., (2005). Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği. Akdeniz İİBF Dergisi , vol.5, no.9, 1-17.

AKINCI, SERKAN, And EDA ATILGAN. "Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği," Akdeniz İİBF Dergisi , vol.5, no.9, 1-17, 2005

AKINCI, SERKAN And ATILGAN, EDA. "Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği." Akdeniz İİBF Dergisi , vol.5, no.9, pp.1-17, 2005

AKINCI, S. And ATILGAN, E. (2005) . "Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği." Akdeniz İİBF Dergisi , vol.5, no.9, pp.1-17.

@article{article, author={SERKAN AKINCI And author={EDA ATILGAN}, title={Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği}, journal={Akdeniz İİBF Dergisi}, year=2005, pages={1-17} }