Atıf Formatları
İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ALTINKÖK And H. KASAP, "İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, pp.101-109, 2014

ALTINKÖK, M. And KASAP, H. 2014. İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1 , 101-109.

ALTINKÖK, M., & KASAP, H., (2014). İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, 101-109.

ALTINKÖK, MUSTAFA, And Hasan KASAP. "İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, 101-109, 2014

ALTINKÖK, MUSTAFA And KASAP, Hasan. "İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, pp.101-109, 2014

ALTINKÖK, M. And KASAP, H. (2014) . "İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, pp.101-109.

@article{article, author={MUSTAFA ALTINKÖK And author={Hasan KASAP}, title={İşbirliği İle Öğretim Yöntemine Dayalı Beden Eğitimi Derslerinin 9–10 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Etkisi}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2014, pages={101-109} }