M. ERASLAN, "Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes," Kastomonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, pp.1839-1852, 2016
ERASLAN, M. 2016. Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes. Kastomonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4 , 1839-1852.
ERASLAN, M., (2016). Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes. Kastomonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, 1839-1852.
ERASLAN, MERİÇ. "Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes," Kastomonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, 1839-1852, 2016
ERASLAN, MERİÇ. "Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes." Kastomonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, pp.1839-1852, 2016
ERASLAN, M. (2016) . "Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes." Kastomonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, pp.1839-1852.
@article{article, author={MERİÇ ERASLAN}, title={Ortaöğretim Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Yaş, Cinsiyet ve Spor Yapma Değişkenlerine Göre İncelenmes}, journal={Kastomonu Eğitim Dergisi}, year=2016, pages={1839-1852} }