G. Coşkun Değirmen, "Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi," In Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar , İstanbul: Paradigma Yayınları, 2014, pp.18-38.
Coşkun Değirmen, G. Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi. 2014. In Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar , Paradigma Yayınları, İstanbul, 18-38.
Coşkun Değirmen, G., (2014). Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi. Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar (pp.18-38), İstanbul: Paradigma Yayınları.
Coşkun Değirmen, GÜL. "Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi." In Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar , 18-38. İstanbul: Paradigma Yayınları, 2014
Coşkun Değirmen, GÜL C. . "Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi." Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar , Paradigma Yayınları, 2014, pp.18-38.
Coşkun Değirmen, G. (2014) "Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi", Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar . İstanbul: Paradigma Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜL COŞKUN DEĞİRMEN}, chaptertitle={Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi}, booktitle={ Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar}, publisher={Paradigma Yayınları}, city={İstanbul},year={2014} }