E. YARAŞ, "Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler," Marka Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.181-193, 2005
YARAŞ, E. 2005. Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler. Marka Yönetimi Sempozyumu , (Gaziantep, Turkey), 181-193.
YARAŞ, E., (2005). Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler . Marka Yönetimi Sempozyumu (pp.181-193). Gaziantep, Turkey
YARAŞ, EYYUP. "Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler," Marka Yönetimi Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 2005
YARAŞ, EYYUP. "Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler." Marka Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.181-193, 2005
YARAŞ, E. (2005) . "Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler." Marka Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.181-193.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EYYUP YARAŞ}, title={Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler}, congress name={Marka Yönetimi Sempozyumu}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2005}, pages={181-193} }