Ö. ÖZBEK And A. TARINÇ, "OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA," Review of Tourism Administration Journal , vol.2, no.2, pp.177-200, 2021
ÖZBEK, Ö. And TARINÇ, A. 2021. OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA. Review of Tourism Administration Journal , vol.2, no.2 , 177-200.
ÖZBEK, Ö., & TARINÇ, A., (2021). OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA. Review of Tourism Administration Journal , vol.2, no.2, 177-200.
ÖZBEK, ÖZLEM, And ABDULLAH TARINÇ. "OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA," Review of Tourism Administration Journal , vol.2, no.2, 177-200, 2021
ÖZBEK, ÖZLEM And TARINÇ, ABDULLAH. "OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA." Review of Tourism Administration Journal , vol.2, no.2, pp.177-200, 2021
ÖZBEK, Ö. And TARINÇ, A. (2021) . "OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA." Review of Tourism Administration Journal , vol.2, no.2, pp.177-200.
@article{article, author={ÖZLEM ÖZBEK And author={ABDULLAH TARINÇ}, title={OTEL İŞLETMELERİNDE DİJİTAL LİDERLİK TARZININ BİREYSEL PERFORMANSA ETKİSİ: ANTALYA’DA BİR UYGULAMA}, journal={Review of Tourism Administration Journal}, year=2021, pages={177-200} }