A. Kıymalıoğlu And Y. Öz, "Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.22, pp.187-204, 2018
Kıymalıoğlu, A. And Öz, Y. 2018. Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.22 , 187-204.
Kıymalıoğlu, A., & Öz, Y., (2018). Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.22, 187-204.
Kıymalıoğlu, ASLIHAN, And YAĞMUR ÖZ. "Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.22, 187-204, 2018
Kıymalıoğlu, ASLIHAN And Öz, YAĞMUR. "Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.22, pp.187-204, 2018
Kıymalıoğlu, A. And Öz, Y. (2018) . "Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.22, pp.187-204.
@article{article, author={ASLIHAN KIYMALIOĞLU And author={YAĞMUR ÖZ}, title={Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={187-204} }