Atıf Formatları
Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. SARIGÖZ, "Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi," Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi , Edirne, Turkey, pp.5, 2009

SARIGÖZ, O. 2009. Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi , (Edirne, Turkey), 5.

SARIGÖZ, O., (2009). Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi . Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (pp.5). Edirne, Turkey

SARIGÖZ, OKAN. "Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi," Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Turkey, 2009

SARIGÖZ, OKAN. "Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi." Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi , Edirne, Turkey, pp.5, 2009

SARIGÖZ, O. (2009) . "Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi." Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi , Edirne, Turkey, p.5.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OKAN SARIGÖZ}, title={Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi}, congress name={Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi}, city={Edirne}, country={Turkey}, year={2009}, pages={5} }