Atıf Formatları
4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KURT, "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.30, pp.508-524, 2017

KURT, A. 2017. 4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.30 , 508-524.

KURT, A., (2017). 4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.30, 508-524.

KURT, ABDULKADİR. "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.30, 508-524, 2017

KURT, ABDULKADİR. "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.30, pp.508-524, 2017

KURT, A. (2017) . "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.30, pp.508-524.

@article{article, author={ABDULKADİR KURT}, title={4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç,Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={508-524} }